سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

تک بیتی

هیچ کس هست که احساس کند 

 

لطف تک بیتی زیبایی را 

 

که خروس شبگیر 

 

می سراید گه گاه ؟

 

"م.سرشک" 

عکس از سجاد عبداللهی

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام ابجی باران گل ماشالله وبلاگت خیلی خیلی خوب شده مخصوصا البوم هایی که گذاشتی من خیلی خیلی خوشحال شدم این تغییرات را دیدم اهنگ و صدای سینا سرلک هم خیلی جالب است صدای جالبی دارد و هم از یک طرف اخه شاگرد استاد شجریان است و طرف هم صداش پر است .
نه ابجی من اصلا اونجوری فک نمیکنم درسته که زن هستید ولی این جمله اقایان شامل حال شماست یعنی اقایتون ثابته همیشه خواهشا تو هم اینجوری فک نکن منم شرمنده ام که نمیتونستم بهتون سربزنم اخه میخوام امثال کنکور بدم واسه همون سرم کمی شلوغه بازم معذرت میخوام ازتون .
راستی ابجی باران البومی اهنگی یا تک اهنگی نیاز داری بگو من سر تا پا در خدمتت هستم تو رو خدا خجالت نکش خواهش میکنم .
ممنونم که شرمندم کردی بهم سرزدی بازم منتظر حضور گرم شما هستم .
ارادتمند نوکرمند چاکرمند دیارمند عباس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد