سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

تولد عشق

این روزا سرم خیلی شلوغه خسته م 

 

تنها الان وقت کردم بیام 

 

اونم به خاطر میلاد عشقمه 

 

عزیزم 

 

استاد شجریان 

 

به زبان ساده ی کودکانه ام 

 

جشن میلاد ۷۰ سالگیت مبارک 

 

خیلی دوست دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
پرواز 1389/07/20 ساعت 12:26 http://akbar1386.blogfa.com/

سلام ببخشید من نوشتن شما رو پسند کردم و مى خواهم که نویسنده ى وبلاگ من بشوید لطفا رمز عبور نام کاربرى و نامى رو که مى خواهید با اون بنویسید رو بهم نظر کنید متشکرم.
راستى منو با نام زیر لینک کنید بگویید باچه نامى لینکتان کنم:
پرواز ...من از شما درخواست نوشتن در وب را دارم...........


سلام . آفرین به شرفت که درباره استاد شجریان نوشتی . با یک شعر برای استاد شجریان به روزم . لطفا به دوستان اطلاع بدبد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد