سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

غمگین چو پاییزم

غمگین چو پاییزم ، از من بگذر 


شعری غم انگیزم ، از من بگذر 


سر تا به پا عشقم ، دردم ، سوزم 


بگذشته در آتش همچون روزم 


غمگین چو پاییزم ، از من بگذر 


شعری غم انگیزم ، از من بگذر


بگذار ای بی خبر بسوزم ، چون شمعی تا سحر بسوزم 


بگذار ای بی خبر بسوزم ، چون شمعی تا سحر بسوزم 



دیگر ای مه به حال خسته بگذارم ، بگذر و با دل شکسته بگذارم
 

دیگر ای مه به حال خسته بگذارم ، بگذر و با دل شکسته بگذارم 


بگذر از من تا به سوز دل بسوزم 


آه ، در غم این عشق بی حاصل بسوزم 


بگذر از من تا به سوز دل بسوزم
 

آه ، در غم این عشق بی حاصل بسوزم 


بگذر تا در شرار من نسوزی ، بی پروا در کنار من نسوزی
 

همچون شمعی به تیره شب ها
 

می دانی عشق ما ثمر ندارد ، غیر از غم ، حاصلی دگر ندارد
 

زین قصه ی غم افزا 


غمگین چو پاییزم ، از من بگذر
 

شعری غم انگیزم ، از من بگذر
 

سر تا به پا عشقم ، دردم ، سوزم 


بگذشته در آتش همچون روزم 


غمگین چو پاییزم ، از من بگذر 


شعری غم انگیزم ، از من بگذر   

  

شعر از : «تورج نگهبان» 

 

دانلود تصنیف "از من بگذر"   

 

با صدای زیبای  "علیرضا قربانی" نازنین

  

  

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام
من به شخصه این تصنیف رو بسیار دوست دارم از آلبوم رسوای زمانه هست اگر اشتباه نکنم

باشاید تاسف به روزم

بابک 1389/02/02 ساعت 08:48

باران عزیز
باید باز هم اعتراف کنم که سورپرایز شده ام
دختر انتخال فوق العاده ای داشتی ، عاشق این آلبوم علیرضا قربانیم اکه می شه اهنگ فراق این البوم رو هم بزار
بلاگت تبدیل به سورپرایز صبح گاهیم شده
واقعا دست مریزاد باران جان

صالح 1389/02/02 ساعت 20:46 http://7000sal.blogsky.com

با درود
چند وقته به وبتون سر میزنم میبینم که وبه فعال و بروزی درست کردید ...
امیدوارم موفق باشید.
بدرود تا درودی سبز برای آزادی

مهرداد 1389/02/05 ساعت 17:48

باران خانم سلام
بابا کولاک کردی.
من عاشق علیرضا قربانی عزیزم.
بازم مرسی

احسان 1389/02/26 ساعت 22:18

امشب شب شهادت حضرت فاطمه بود و گوش دادن این آهنگ خیلی هواییم کرد. یه جورایی حس کردم میتونه زبان حال حضرت زهرا با علی (ع) در روزهای آخر زندگیشون باشه.
التماس دعا

ف ج 1389/10/27 ساعت 00:20

جا داشت از بانو مرضیه هم یاد بشه من از این ترانه دزدی ها متنفرم این آهنگ باید اول بنام مرضیه شناخته بشه بعد دیگران

امیر محمد 1389/12/06 ساعت 15:23

اگه میشه ترانه ی مرغ لاهوتی سینا سرلک را داخل وب بگذارید.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد