سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

سخن عشق...آوای شجریان پدر و شجریان دختر

دوستان ابتدای این فایل کمی مشکل دارد 

 

آن را چند ثانیه  ببرید جلو 

 

ادامه ی تصنیف را گوش دهید.  


   

آهنگ: محمدرضا شجریان  


تنظیم: مجید درخشانی 

 
آواز: محمدرضا و مژگان شجریان  

 

اجرا: گروه شهناز - کنسرت لندن  


دستگاه: ماهور 

 
غزل: سعدی  

سخـن عشـق تو بی‌آنکـه برآیـد به زبـانـم 
 

رنگ رخسـاره خبر می‌دهـد از حال نهـانـم 

  

گـاه گویـم که بنـالـم ز پـریشــانــی حـالـم 

 
باز گویم که عیـانست چه حاجت به بیـانـم 

  

گر چنـانست که روزی من مسکیـن گدا را 
 

بـه در غـیــر ببینـی ز در خــویــش بـرانــم 

 

من در اندیشه‌ی آنم که روان بر تو فشانم  


نه در اندیشـه که خود را ز کمنـدت برهانم 

 

گر تو شیـریـن زمانی نظـری نیز به من کن  


که به دیوانگی از عشـق تو فرهاد زمـانـم  

 

نه مـرا طاقت غربـت نه تو را خـاطـر قربـت 

 
دل نهادم به صبوری که جزین چـاره نـدارم 

  

دُرم از دیــده چکـانست به‌یــاد لـب لعـلـت  


نگهی باز به من کن که بسـی دُر بچکـانـم 

  

من همـان‌روز بگفتـم که طریـق تو گرفتـم 
 

که به جانان نرسـم تا نرسـد کار به جـانـم 

 

سعدی

 

دانلود تصنیف سخن عشق  

 

با نوای مخملین پدر و دختری هنرمند و با احساس 

 

"استاد محمدرضا شجریان" و دختر هنرمند و 

  

 دوست داشتنی شان "مژگان" 

 

بشنوید تک خوانی مژگان عزیز را  

 

درود بر شجریان و هم اندیشانش

 

باز هم سپاس از دوستان نیک سرشت "شجریانی ها" 

  

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بابک 1389/02/01 ساعت 09:02

روز سعدی رو هم بد نیست گرامی بادی عرض کنم :-"

گندم 1389/04/07 ساعت 10:35

سلام
خسته نباشی
وب زیبایی داری
من نتونستم سخن عشق رو دانلود کنم.ممنون میشم اگه راهنماییم کنی.
گندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد