سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

عیدانه ای دیگر(دانلود موسیقی)

دوستان هنردوست آریایی از آنجایی که در زمانه ای روزگار می گذرانیم که به موسیقی ایران کهن بیشترین جفاها روا شده برای ترویج این هنر آسمانی و زیبا تصنیف های آلبوم قاف عشق 

" علیرضا قربانی" عزیز را برای دانلود به شما تقدیم می کنم گرچه می دانم نفس این کار ناپسندیده است چرا که هنرمند برای هنرش زحمت و مرارت بسیاری را متحمل می شود و پسندیده نیست ما به این شکل ارزش کار آن نازنینان را پایین آورده و لطمه ی مادی به هنرشان وارد کنیم چرا که نباید انکار کرد که در عرضه ی هنرشان جنبه ی مادی آن هم مهم است.  

امیدوارم "علیرضا قربانی" عزیز این خطا را بر من ببخشایند چرا که هدف من تنها ترویج هنر زیبا و صدای مخملین و بارانی ایشان است. 

با سپاس 

باران 


 

تصنیف "پری رویی مرا دیوانه کرده است" 

  

تصنیف "غلام قمر"(بسیار زیباست) 

 

تصنیف " کهربا " 

 

تصنیف " در عاشقی پیچیده ام " 

 

امید که  لذت ببرید از این موسیقی زیبا و از این صدای لطیف 

 

درود بر شما هنردوستان نیک سرشت آریایی 

 

دوستدار شما 

 

باران 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عبدو 1389/01/11 ساعت 22:09 http://hekayat86.blogfa.com

قانون کپی رایت رو رعایت نکردید که عیب نداره به زیبایی البومش می ارزه

با (( به سهراب )) در خدمتتون هستیم نظر یادتون نره من با این نظرا میل به نوشتن پیدا می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد