سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

تکرار تاریخ

زرتشت بیا که با تو امید آید

شب نیز صدای پای خورشید آید

تاریخ اگر دوباره تکرار شود

کعبه به طواف تخت جمشید آید
 

؛؛ایرج زبردست؛؛

نظرات 6 + ارسال نظر

درود به تو عزیزم
از این لطف بی اندازه ات سپاسگزارم
عید رو بهت تبریک می گم
و برات آرزوی بهترین ها رو دارم
منم نام زیبای تو رو بین دوستانم قرار دادم
بازم می بینمت
بدرود

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:

عبدو 1389/01/01 ساعت 19:40 http://hekayat86.blogfa.com

درود بر شما

سال نو به شما هم مبارک باشه

دوم :‌ این عکس سفره که سه تار داره رو هم سیو کردم

سوم :‌ سال خوبی برای ایران و ایرانی و سال بازگشت ارزش های انسانی باشه به امید موفقیت

سلام:
امیدوارم که سال نو برای تو هم سالی پر از موفقیت و شادی باشد. قطعه بسیار زیبایی بود. همیشه شاد باشی و در پناه حق در آرامش و سلامت ....
قربانت ........ امیر

دروووووود !
مرسی از لطفتون من شما رو لینک میکنم دوست عزیز!
امیدوارم بیشتر با هم آشنا بشیم!

سلام دوست بارانی من
وبلاکت عالی و بارانی
این رباعی استاد زبردست رو خیلی دوست دارم
سالی شاد را برایت ارزومندم
بدرود تا شاید یک باران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد