سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

یا مولا دلم تنگ اومده

دریای غمم سر در گریبون چه کنم 

    
یا مولا علی با دل پر خون چه کنم؟

راز عشق من ای محرم سرّ خدا
 

از پرده ی دل افتاده بیرون چه کنم؟ 

یا مولا دلم تنگ اومده
 

شیشه ی دلم ای خدا زیر سنگ اومده 

ای شعر ازل شیدای مضمون تواَم
 

چون زلف غزل دائم پریشون تواَم 

دریا به دریا جاری ز چشمم خون دل
 

صحرا به صحرا یه عمر مجنون تواَم 

من نام تو را با صد زبون می پرسم  


پیغام تو را از این و اون می پرسم 

تا پیدا کنم اون بینش و مأوایت
 

در کوچه ی دل از تو نشون می پرسم 

از آسمونا تا که نگاهم کردی
 

سرگشته تر از خورشید و ماهم کردی 

آینه ی دلم رو قاب چشمت گم شد
 

غرق حیرت و اندوه آهم کردی 

یا مولا دلم تنگ اومده 


شیشه ی دلم ای خدا زیر سنگ اومده
 


آهنگ یا مولا علی (ع) با صدای حسین زمان  از اینجا دانلود کنید 

یتیم نوازی مولا علی اثر استاد فرشچیان

نظرات 3 + ارسال نظر
فازمه 1389/05/02 ساعت 14:28

خیلی خوب بود. ممنونم از این آهنگ

شاد باشی

علی 1390/03/30 ساعت 10:34 http://sarve-dana.blogfa.com

خیلی دنبالش گشتم. خیلی باحال بود.
به من سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد