سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

باران که بیاید همه عاشق هستند

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

لبخند زدی بهار با آن آمد 

 

یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد 

 

ای دست بلند آسمان در دستت 

 

من نام تو را خواندم و "باران" آمد 

 

 

*** 

 

این عکس های باران زیبا 

 

خواهرزاده ی گل من است 

 

که همچون خودم 

 

"باران" است.. 

 

عکس ها از خودم هستند 

  

کیفیت عکس ها 

 

از آنجایی که با موبایل گرفته شده 

 

زیاد جالب نیست 

 

به امید خدا در آینده ای خیلی نزدیک 

 

بعد از کنکور که دوربین دلخواهم 

 

را گرفتم کار عکاسی را به نحوی بهتر انجام خواهم داد 

 

برایم دعا کنید. 

 

سپاس 

 

"باران"

نظرات 3 + ارسال نظر

اگه می خواین نظراتون زیاد بشه ، تند تند آپ نکنین .
بزارین حداقل یک ماه بگذره ، بعد !
موفق باشید

بهم سر بزنین ، آپم .

عباس دیارمند 1389/02/28 ساعت 10:34

سلام خوبی
انشالله این نازنینا موفق باشن سلامت خوبی؟
منم امسال کنکوریم برام دعا کن که قبولشم
منم دعا میکنم هم قبول بشی هم دوربین با کیفیت بگیری.
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد