سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

شب آفریدی

شب آفریدی، شمع آفریدم 

 


خاک آفریدی، جام آفریدم 

 

 

بیابان و کوهسار و راغ آفریدی 

 


خیابان و گلزار و باغ آفریدم  

 

آنم که از سنگ آیینه سازم 

 


آنم که از زهر نوشینه سازم  

 

 

"اقبال لاهوری"  

 

 *** 

 

خنک آن دم که نشینیم در ایوان من و تو 

 


به دو نقش و به دو صورت به یکی جان من و تو  

 

من و تو بی‌من و تو جمع شویم از سر ذوق
 

 

خوش و فارغ ز خرافات پریشان من و تو  

 

  

"مولانا" 

 

 

دانلود آواز شعر های بالا با صدای زیبا و دلنشین 

 

 

دختر آریایی "گلشیفته فراهانی"  

 

درود بر این دختر هنرمند و با احساس و دوست داشتنی 

 

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد