سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

شکرانه

عشق تجلی گاه تمام خوبیهای پروردگار است 

 

پس بیایید 

 

 به شکرانه  ی این خوبی ها 

 

همه عاشق باشیم. 

 

؛؛وصال خوانساری؛؛ 

 

خدایا سپاسگزارم از تو معشوقم 

 

که باز هم چون گذشته به یاریم شتافتی 

 

و دلتنگی برای پدر را از دلم زدودی 

 

و یاد آوری کردی به من 

 

که گرچه پدر نیست 

 

ولی من تنها نیستم 

 

تو هستی با یک دنیا خوبی 

 

تنها از تو میخواهم مرا یاری دهی 

 

در امتحان فردا و فرداها سربلند باشم. 

 

دوستت دارم عزیز دلم 

 

مهربان یار من 

 

اهورای من  

 

می دانم که اندکی صبر کنم 

 

سحر نزدیک است 

 

تو نیز  

 

همتم را بدرقه ی راه کن ای طایر قدس 

 

که  دراز است ره مقصد و من نوسفرم

 

شیدای کوچکت : 

 

"باران" 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی 1389/02/16 ساعت 20:53 http://spantman.blogsky.com

سلام دوست خوبم
خیلی خوشحالم که اینجارو پیدا کردم
باید بگم وقتی این آهنگ تو شنیدم هس کردم بیرون واقعا داره بارون میاد
پیش منم بیا خوشحال می شم
(چو اندر آب عکس یار خوشتر می شود پیدا
از آنرو آب در چشمم همی بسیار میاید)
(ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم
با ما منشین وگرنه بدنام شوی
یه زمان بیشتر حافظ و از حفظ بودم یاد باد آنروزگاران یاد باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد