سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

سفرنامه ی باران

باران که بیاید همه عاشق هستند

فراق

شعر از : حافظ 

زبان خامه ندارد سر بیان فراق
 

وگرنه شرح دهم با تو داستان فراق
 

دریغ ، مدت عمرم که بر امید وصال 


به سر رسید و نیامد به سر زمان فراق 

سری که بر سر گردون به فخر می ‌سودم 


به راستان که نهادم بر آستان فراق
 

چگونه باز کنم بال در هوای وصال 


که ریخت مرغ دلم پر ، که ریخت مرغ دلم پر در آشیان فراق
 


کنون چه چاره که در بحر غم به گردابی فتاد ، زورق صبرم ز بادبان فراق 


به گردابی فتاد ، به گردابی فتاد ، زورق صبرم ز بادبان فراق
 


اگر به دست من افتد ، فراق را بکشم
 

اگر به دست من افتد ، فراق را بکشم 


که روز هجر سیه باد ، که روز هجر سیه باد 


که روز هجر سیه باد و خان و مان فراق 



سری که بر سر گردون به فخر می ‌سودم 


به راستان که نهادم بر آستان فراق
 

چگونه باز کنم بال در هوای وصال
 

که ریخت مرغ دلم پر ، که ریخت مرغ دلم پر در آشیان فراق
 

که روز هجر سیه باد ، که روز هجر سیه باد و خان و مان فراق 

 

دانلود با صدای "علیرضا قربانی" عزیز 

 

تقدیم به دوست بارانی ام 

حافظیه از هنرمند عزیز یاسر مهربانی

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
دوست عزیز
لذت بردم
فوق العاده
حتما به من سر بزنید
خوشحال میشم
منتظرم
گل بیار گلاب ببر
آب بیار شراب ببر
دختر چادر نشین
نون بیار کباب ببر
یک سر بازاری
خوب بیار خراب ببر
توی این دنیا فقط
از دلت حساب ببر
تا بر من در کویر
تاب بیار و تاب ببر
ابر من ابری کن و
آب بیار سراب ببر

بابک 1389/02/04 ساعت 09:09

باران عزیز
صبح بهاری زیبات بخیر
باید عرض کنم که بسیار دوق زده شدم ام وقای به بلاگت سر زدم
هم این آهنگ دوست داشتنی و هم آلبوم های فوق العاده بالا
واقعا ممنونم از این همت بالای شما
دست مریزاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد